Jaka jest najlepsza konfiguracja dla rozwoju Mono na Windows?

głosy
33

Zacząłem próbuje grać z Mono, głównie dla zabawy w tej chwili. Po raz pierwszy próbował użyć Visual Studio wtyczki, która będzie konwertować csproj w makefile, ale wydawało się, że nie dostępna wersja dla Visual Studio 2005. Czytałem także o MonoDevelop IDE, który brzmiał miło. Niestety, nie ma pre-fab pakiet Windows dla niego. Starałem się wykonać kilka instrukcji, aby zbudować łącząc zależności od innych instalacjach związanych z półproduktów. To nie działa, ale to pewnie dlatego, że jestem zorientowany facet Okna i ledwo pisze „Makefile”.

Więc moje pytanie brzmi: Jaka jest droga najniższej energii, aby wstać i uruchomiony, aby spróbować Mono opartego pewien rozwój w systemie Windows?

Utwórz 05/08/2008 o 21:15
źródło użytkownik
W innych językach...                            


10 odpowiedzi

głosy
15

Ja polecam coraz VMware Player i korzystając z bezpłatnego platformy programistycznej Mono obrazu, który znajduje się na stronie internetowej.

Pobierz Mono

Czas przygotowania do tego będą minimalne, a także pozwala uzyskać kod pracujących w .NET, a następnie skupić się na przenoszenie problemów bez masywnej kłopotów urządzeń przełączających i tym podobne. narzędzia VMware Player pozwoli Ci po prostu przeciągnąć i upuścić pliki na ich kopiowanie.

Szukam wziąć parę moich aplikacjach .NET i uczynić je Mono zgodne, a to jest droga mam zamiar wziąć tu wkrótce.

Odpowiedział 05/08/2008 o 23:43
źródło użytkownik

głosy
11

W rok później, a odpowiedź na to musi zmienić się znacznie. Teraz można korzystać z MonoDevelop na Windows, lub jeśli są bardziej komfortowe w Visual Studio można użyć Visual Studio Tools napisać wszystko, a następnie debugować na VM, aby upewnić się, że działa na Linux.

Odpowiedział 08/12/2009 o 17:48
źródło użytkownik

głosy
9

@Chris I odkryli, że Visual Studio jest najlepszym IDE dla rozwoju przeciwko .NET - Myślę, że najlepszym sposobem, aby kierować Mono jest naprawdę tylko rozwijać i budować w Visual Studio w systemie Windows, a następnie po prostu uruchomić te pliki binarne bezpośrednio na Linux (lub cokolwiek inna platforma Mono używasz). Są darmowe wersje Visual Studio czy licencjonowanie jest problemem. Jeśli tworzysz pod Linuksem najlepsze oprogramowanie jest prawdopodobnie Eclipse z wtyczką mono (patrz mono Handbook - Eclipse dla instrukcją montażu), ale należy pamiętać, że nie ma w pobliżu ilością funkcji lub integracji języka Visual Studio ma.

@modesty Mono jest implementacja open source 3rd party Framework, który pozwala na uruchamianie aplikacji .NET na platformach innych niż Windows.

Odpowiedział 05/08/2008 o 22:23
źródło użytkownik

głosy
6

Jedną z najlepszych rzeczy, które możesz zrobić, jeśli rozwija z Visual Studio dla Mono jest dostać MoMA http://www.mono-project.com/MoMA . Będzie to sprawdzać dowolną liczbę zespołów, które budują i wygenerować raport przedstawiający potencjalne problemy mono (np metody nie zaimplementowane w bibliotece mono). Można go uruchomić z GUI lub wiersza poleceń do wykorzystania w zautomatyzowanych buduje.

Odpowiedział 08/08/2008 o 15:29
źródło użytkownik

głosy
4

Osobiście, jestem po prostu kompilacji w Visual Studio 2008, jak gdyby był dla .NET 2.0, a następnie działa w mono (VS2008 w systemie Windows w VirtualBox, mono na OSX). Wszystkie problemy pojawią się przy starcie, tak, więc system działa idealnie.

Właśnie znalazłem to bardzo nowy link , który jest niesamowity i pokazuje w jaki sposób skonfigurować Visual Studio 2008 dla Mono.

Jednocześnie, utworzenie Mono na openSUSE czy Ubuntu wewnątrz VirtualBox (produkt firmy Sun) jest proste, bezbolesne i nie zmuszają do porzucenia cokolwiek platforma normalnie żyć.

To nie jest istotne na Twoje pytanie, ale mogę pamiętać, że właśnie dostał się do Mono i jestem zaskoczony, jak wiele z Net jest realizowany, w tym wiele z tych rzeczy WinForm.

Odpowiedział 31/07/2009 o 13:55
źródło użytkownik

głosy
4

Tam po prostu nie ma powodu, aby budować swoją aplikację za pomocą Mono; Sensem .NET CLR jest skompilowany wyjście jest cross-platform.

Tak więc można po prostu zbudować go za pośrednictwem swojego ulubionego IDE (a jeśli chcesz IDE, Microsoft jest najlepszym z nich korzystać), a następnie przetestować go na Mono. Nawet jeśli masz Mono pracuje na systemie Windows, to nie byłoby to bardzo dobry sprawdzian przenośności swojej aplikacji: co, jeśli aplikacja robi głupie rzeczy jak zakładając nazwy plików mają odwrotne ukośniki w nich, albo że jest coś szczególnego w folderze o nazwie Program Files? Najlepszym sposobem, aby zrobić test przenośności jest rzeczywiście przetestować aplikację na platformie docelowej.

I to dość łatwe do zrobienia z odtwarzaczem Linux VMware jak ten w http://www.go-mono.com/mono-downloads/download.html .

Odpowiedział 15/09/2008 o 18:37
źródło użytkownik

głosy
4

Miguel był post o debugowanie Mono działa na Linuksie ze zdalnego debugowania w Visual Studio. Może to być coś chcesz przyjrzeć się ... Korzystanie z Visual Studio do debugowania Mono . Jest też nowy projekt o nazwie koniczyny , której celem jest umożliwienie debugowania Mono na Windows w Visual Studio.

Odpowiedział 08/09/2008 o 14:28
źródło użytkownik

głosy
3

Eclipse plugin dla Mono jest martwy. W systemie Linux użyciu MonoDevelop lub X-Develop jeśli lubisz dobrą obsługę handlową (choć MonoDevelop jest zamknięcie na nich szybko cecha-wise). Windows SharpDevelop ma własne cele msbuild do kompilacji kodu przed Mono.

Mono i MonoDevelop jak zmieniają się szybko, należy użyć najnowszej wersji uwolnione, nawet jeśli nie są one jeszcze zaznaczone jako stabilny (np wersje dostarczane z Ubuntu stanie są strasznie przestarzałe).

VMware obraz jest doskonałym sposobem na rozpoczęcie testowania opracowanego kodu Windows na Linuksie. Nie dotykać Cygwin, chyba że są już bardzo zgodny z nim.

Odpowiedział 28/08/2008 o 11:19
źródło użytkownik

głosy
3

Moim pierwszym odruchem byłoby raczej nieprzydatny „Install Linux”. Jesteś nieco pływanie pod prąd , aby spróbować i rozwijać w mono pod oknami. Instalacja GTK i wszystko jest trochę przeszkadza w moim doświadczeniu.

Jeśli czujesz się jak używać Linuksa, a następnie można Wypróbuj Ubuntu

Inaczej:

Istnieje kilka informacji tutaj: http://www.mono-project.com/Mono:Windows i wydaje się, że cygwin toolchain może być najlepszym. Nie sądzę, że masz zamiar być w stanie uniknąć Makefile, niestety. Znalazłem nieco bardziej wyraźny kursie z O'Reilly .

@skromność:

Mono dostarcza oprogramowanie niezbędne do opracowania i uruchomienia .NET klienta i serwera aplikacji w systemie Linux, Solaris, Mac OS X, Windows i Unix. Sponsorowana przez firmę Novell ( http://www.novell.com ), projekt open source Mono ma aktywnej społeczności entuzjastów i ma wszelkie szanse stać się wiodącym wyborem dla rozwoju aplikacji dla systemu Linux.
- Od strony Mono.

Odpowiedział 05/08/2008 o 22:27
źródło użytkownik

głosy
1

Podobał mi się pomysł próbuje użyć MonoDevelop przeważnie tylko upewnić się moje rzeczy będzie działać przeciwko czasy pracy mono. Chyba byłoby również możliwe, aby dostać szału z msbuild i napisać kilka własnych celów, które próbowały budować przeciwko Mono, ale to w zasadzie emulacji funkcjonalności nieistniejącej już plug-in, który zakładam było nietrywialne zbudować. Mam niewielkie doświadczenie z Cygwin, i cieszę się pisać „Konfiguracja” i „make” przez cały dzień, ale gdy pojawi się problem w tym procesie, jestem praktycznie przykręcone. Pewnie starają się grać z tego wszystkiego jeszcze raz, ale jeśli to zajmuje mi więcej niż kilka godzin, aby wymyślić sposób na budowanie wygodnie przed czasy pracy mono, będę prawdopodobnie tylko ratować.

Postaram pomysł Eclipse. Używam że dla Javy, więc może być w stanie uzyskać C # rzeczy do roboty. Zobaczymy...

Odpowiedział 05/08/2008 o 23:37
źródło użytkownik

Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies. Learn more