Przejścia i konfigurowania Warstwy / sceny w cocos2d iPhone

głosy
6

Szukam do konfiguracji przejście pomiędzy dwoma poziomami (po jednym poziomie jest kompletny, należy użyć jednego z Cocos2d za zręczny przejścia do przejścia do następnego poziomu). W moim realizacji GameLayer mam Metody przygotowania do zrobienia rzeczy, jak [self buildLevel: 3] do budowania planszy. Co muszę zrobić, aby wystąpienie nowego GameLayer lub warstwa węzeł lub GameScene lub węzeł sceny, aby móc robić takie rzeczy jak:

GameLayer * nextLevelLayer;

[NextLevelLayer buildLevel: 4];

... do przejścia pomiędzy poziomem 3 i 4 poziomie

Być może mam rozplanowane mój kod w kompletnym niezrozumieniu Objective C jestem zakładając, że nie może konfiguracja nowego GameLayer w Init, jak będzie to powiesić, ciągle tworzone nowe węzły. I prawdopodobnie mają zbyt dużo planszy kodu instalacyjnego w moim Init dla GameLayer, jak wy zwykle poradzić? Czy ustawić flagę przed planowania wybierak do pętli głównej gry, a następnie, jeśli flaga jest ustawiona, program instalacyjny poziom w głównej pętli gry, czy istnieje lepszy sposób się do tego zabrać?

Z góry dziękuję!

Utwórz 09/12/2008 o 23:02
źródło użytkownik
W innych językach...                            


1 odpowiedzi

głosy
14

Dla tych, którzy mogą dbać, oto co skończyło się robi:

GameScene * gs = [GameScene node];
[[Director sharedDirector] runScene: gs];
[[Director sharedDirector] replaceScene: [ShrinkGrowTransition transitionWithDuration:0.5 scene: gs]];

Dokonano tego w ramach realizacji GameLayer po poziom był kompletny.

Odpowiedział 11/12/2008 o 16:02
źródło użytkownik

Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies. Learn more